Politica Retur
1.Schimb de model/culoare:
PASUL 1: Plasează o comandă nouă (cu produsul pe care îl doresti în schimb) și scrie la Comentarii comanda: ID-ul (numarul) comenzii plasate anterior, codul și denumirea produsului pe care doresti să îl înlocuiești și motivul schimbului:
PASUL 2: Împachetază într-o coală, folie de plastic sau pungă produsul pe care dorești să îl returnezi, pentru a nu deteriora cutia în urma transportului.
PASUL 3: Noi vom trimite produsul la schimb prin firma de curierat
Curierul se va prezenta la adresa ta cu noul colet conținând modelul ales , iar tu ii vei preda coletul (ambalat corespunzător) ce va conține produsul cu modelul nepotrivit. Vei achita și diferenta de preț și/sau taxa de transport dacă este cazul.
Important!!! Dacă prețul produsului pe care îl doresti în schimb este mai mare, vei plati diferenta de bani ramburs, când va ajunge curierul cu produsul la schimb. Dacă prețul produsului este mai mic, atunci îți vom returna suma sub forma de:
– Voucher transmis pe mail, pe care îl poți folosi într-o comanda viitoare.
Sau
– îți virăm diferența într-un cont bancar. Te rugăm când plasezi comanda cu produsul la schimb, în rubrica de observatii să notezi datele bancare (numele titularului de cont și contul IBAN).
Ai la dispozitie 30 zile din momentul primirii coletului în care poți să schimbi produsul/produsele. Important! Cupoanele de reducere nu se aplica comenzilor de schimb.
2. Vreau banii înapoi:
Produsele pe care dorești să le returnezi nu trebuie să prezinte urme de purtare.
Completezi aici FORMULARUL DE RETUR. Ne poti contacta si telefonic la +40 770 324 184 pentru mai multe informatii despre procedura de returnare a banilor, daca informatiile de mai jos sunt neclare sau ai nelamuriri.
Pasul 2: Produsul trebuie returnat în ambalajul original și împachetat într-o coala, folie de plastic sau punga. În cazul în care deteriorezi cutia prin lipirea directa a awb-ului, se va percepe o taxa de 15 lei.
Îți punem la dispozitie două modalitați de expediere a coletului :
– Ne poti solicita să trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului. Suma de 20 lei (taxa de curier) va fi scazută din suma totală care trebuie returnată.
– Poți alege o alta firmă de curierat suportând costul transportului (achitând taxa de expediere colet)
Te rugăm, să NU returnezi coletele prin Poșta Română.
Va trebui să expediezi coletul către adresa: Aurel Vlaicu nr.39, ap.14, sect.2, Bucuresti
3. Costuri de returnare/schimb:
Nu vom suporta taxele de transport de 30 lei (tur/retur, national si Bucuresti), în cazul în care doresti să schimbi produsul cu alt model/culoare/marime, pe motiv că te-ai razgandit în privința modelului ales sau dorești returnarea produsului și restituirea banilor.
IMPORTANT!!! COLETELE TRIMISE PRIN POȘTA ROMÂNĂ NU VOR FI RIDICATE. Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română.
Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzătoare a produsului;
* urme de purtare/ produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
Mentionam faptul ca toate coletele primite retur se verifica manual, in fata camerelor de luat vederi. In cazul in care produsele sunt neconforme (produse purtate, alte produse in cutii) ne rezervam dreptul de a refuza plata banilor.
Termenul de retragere
Exercitarea dreptului de retragere
Pentru a va exercita dreptul de retragere, trebuie sa informati vanzatorul cu privire la decizia de retragere din contractul de achizitionare a produselor de pe site-ul www.totulestefengshui.ro, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu un e-mailtotulestefengshui@gmail.com. Pentru a respecta termenul-limita de retragere de 14 zile calendaristice, este suficient sa transmiteti vanzatorului comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. Comunicarile transmise dupa expirarea perioadei de retragere nu vor fi luate in considerare.
Consecintele retragerii
Excepțiile sunt stabilite prin lege si nu se pot returna produse precum:
-produsele personalizate (de exemplu, obiectele care au fost inscripționate cu anumite texte sau imagini);
-CD-urile și alte produse informatice;
-programele de calculator descărcate sau e-book–urile;
-alte servicii achiziționate online etc.
Produsele virtuale NU sunt returnabile, si nu se inlocuiesc. Absenta de la eveniment, din orice motiv, atrage dupa sine pierderea contravalorii produsului achitat. Retineti ca daca nu participati la evenimentul/cursul/meditatia achitata, nu veti primi inapoi contravaloarea acestuia, si nu puteti folosi suma achitata pentru a participa la alt eveniment. Va rugam sa va inscrieti doar la evenimentele la care puteti participa!