Politica Retur

1.Schimb de model/culoare:

PASUL 1: Plasează o comandă nouă (cu produsul pe care îl doresti în schimb) și scrie la Comentarii comanda: ID-ul (numarul) comenzii plasate anterior, codul și denumirea produsului pe care doresti să îl înlocuiești și motivul schimbului:
PASUL 2: Împachetază într-o coală, folie de plastic sau pungă produsul pe care dorești să îl returnezi, pentru a nu deteriora cutia în urma transportului.
PASUL 3: Noi vom trimite produsul la schimb prin firma de curierat

Curierul se va prezenta la adresa ta cu noul colet conținând modelul ales , iar tu ii vei preda coletul (ambalat corespunzător) ce va conține produsul cu modelul nepotrivit. Vei achita și diferenta de preț și/sau taxa de transport dacă este cazul.

Important!!! Dacă prețul produsului pe care îl doresti în schimb este mai mare, vei plati diferenta de bani ramburs, când va ajunge curierul cu produsul la schimb. Dacă prețul produsului este mai mic, atunci îți vom returna suma sub forma de:

– Voucher transmis pe mail, pe care îl poți folosi într-o comanda viitoare.
Sau
– îți virăm diferența într-un cont bancar. Te rugăm când plasezi comanda cu produsul la schimb, în rubrica de observatii să notezi datele bancare (numele titularului de cont și contul IBAN).

Ai la dispozitie 30 zile din momentul primirii coletului în care poți să schimbi produsul/produsele. Important! Cupoanele de reducere nu se aplica comenzilor de schimb.

2. Vreau banii înapoi:
Produsele pe care dorești să le returnezi nu trebuie să prezinte urme de purtare.

Completezi aici FORMULARUL DE RETUR. Ne poti contacta si telefonic la +40 770 324 184 pentru mai multe informatii despre procedura de returnare a banilor, daca informatiile de mai jos sunt neclare sau ai nelamuriri.

Pasul 2: Produsul trebuie returnat în ambalajul original și împachetat într-o coala, folie de plastic sau punga. În cazul în care deteriorezi cutia prin lipirea directa a awb-ului, se va percepe o taxa de 15 lei.

Îți punem la dispozitie două modalitați de expediere a coletului :
– Ne poti solicita să trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului. Suma de 20 lei (taxa de curier) va fi scazută din suma totală care trebuie returnată.
– Poți alege o alta firmă de curierat suportând costul transportului (achitând taxa de expediere colet)
Te rugăm, să NU returnezi coletele prin Poșta Română.

Va trebui să expediezi coletul către adresa: Aurel Vlaicu nr.39, ap.14, sect.2, Bucuresti

3. Costuri de returnare/schimb:

Nu vom suporta taxele de transport de 30 lei (tur/retur, national si Bucuresti), în cazul în care doresti să schimbi produsul cu alt model/culoare/marime, pe motiv că te-ai razgandit în privința modelului ales sau dorești returnarea produsului și restituirea banilor.
IMPORTANT!!! COLETELE TRIMISE PRIN POȘTA ROMÂNĂ NU VOR FI RIDICATE. Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română.

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzătoare a produsului;
* urme de purtare/ produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).

Mentionam faptul ca toate coletele primite retur se verifica manual, in fata camerelor de luat vederi. In cazul in care produsele sunt neconforme (produse purtate, alte produse in cutii) ne rezervam dreptul de a refuza plata banilor.

Termenul de retragere

Aveti dreptul de a va retrage din contractul de achizitionare a produselor de pe site-ul www.totulestefengshui.ro, in termen de 14 zile calendaristice, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute in mod expres mai jos.
Perioada de retragere de 14 zile calendaristice incepe de la data in care Dvs. sau o terta parte desemnata de Dvs. (alta decat transportatorul) intra in posesia fizica a produsului/produselor sau, in cazul in care, printr-o singura comanda, sunt comandate mai multe produse care sunt livrate separat, de la data la care Dvs. sau o terta parte desemnata de Dvs. (alta decat transportatorul) intra in posesia ultimului produs.

Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a va exercita dreptul de retragere, trebuie sa informati vanzatorul cu privire la decizia de retragere din contractul de achizitionare a produselor de pe site-ul www.totulestefengshui.ro, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu un e-mailtotulestefengshui@gmail.com. Pentru a respecta termenul-limita de retragere de 14 zile calendaristice, este suficient sa transmiteti vanzatorului comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. Comunicarile transmise dupa expirarea perioadei de retragere nu vor fi luate in considerare.

Consecintele retragerii

In cazul in care decideti sa va retrageti din contract, vanzatorul va va rambursa orice suma pe care a primit-o drept plata de la Dvs., inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarzieri justificate, si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care vanzatorul este informat cu privire la decizia Dvs. de retragere din contract.
Vanzatorul va efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de Dvs. pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Dvs. v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
In cazul in care Dvs. ati receptionat produsele anterior exercitarii dreptului de retragere, aveti obligatia de a expedia produsele sau de a le returna vanzatorului fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care i-ati comunicat decizia de retragere. Veti suporta costurile directe legate de returnarea produsului/produselor achizitionate.
Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Dvs. ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (nederiorat, cu ambalajul original si cu documentele care l-au insotit – factura, certificate de garantie etc.).

Excepțiile sunt stabilite prin lege si nu se pot returna produse precum:

-produsele personalizate (de exemplu, obiectele care au fost inscripționate cu anumite texte sau imagini);

-CD-urile și alte produse informatice;

-programele de calculator descărcate sau e-book–urile;

-alte servicii achiziționate online etc.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea O.G. nr. 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
In cazul in care doriti informatii suplimentare sau aveti neclaritati privind clauzele sau procedura de returnare, va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon afisat pe site.
 

Produsele virtuale NU sunt returnabile, si nu se inlocuiesc. Absenta de la eveniment, din orice motiv, atrage dupa sine pierderea contravalorii produsului achitat. Retineti ca daca nu participati la evenimentul/cursul/meditatia achitata, nu veti primi inapoi contravaloarea acestuia, si nu puteti folosi suma achitata pentru a participa la alt eveniment. Va rugam sa va inscrieti doar la evenimentele la care puteti participa!

Shopping Cart
Scroll to Top